Hej och välkommen hit!:)

Nu har jag alltså startat en blogg. Denna gången provar jag att uppdatera från mobilen vi får väl se hur det blir.

Tanken är nu att jag ska skriva lite om vad som händer i mitt liv vilket just nu vilket i och för sig mest handlar om skolan, skolan och skolan... Visst, min utbildning tar mycket tid och består av långa dagar men det är såå kul och värt det.;) Jag pluggar nämligen till Hud- och spaterapeut om det nu är någon som har missat det.

När jag inte pluggar eller går i skolan försöker jag så gott som det går balansera tillvaron med träning och tid för min fina pojkvän, familj och vänner. Det är inte en lätt match kan jag tala om.;)

Nu ska jag lägga mig och sova. Kroppen skakar efter Body Pump-passet jag var på ikväll och benen bär mig inte riktigt längre. Härligt!;)

Puss puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0